Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2016

«Γεννηθήτω το Θέλημά Σου».

Όμως, ακόμα και αν μας έχει παραχωρήσει την “ελεύθερη βούληση” 
και κάνουμε έως καιρού το - δικό μας θέλημα, «κάποτε» ωριμάζοντας, 
αυτό το θέλημά μας, το παραδίδουμε σ’ Εκείνον συνειδητά, 
για να φτάσουμε στο «Γεννηθήτω το Θέλημά Σου».
Αυτό ο άνθρωπος δεν το καταλαβαίνει, και για ένα επιπόλαιο μελετητή των Γραφών 
αυτή η ενέργεια του Θεού μπορεί να χαρακτηριστεί σαν αδικία από μέρους του Θεού. 
(Ρωμ. 9:19-24).
«Άνθρωπε γιατί αντιμάχεσαι Αυτόν;»
Διότι δεν δίνει λόγο για καμιά από τις πράξεις Αυτού!
Και αν βρεθεί κάποιος ο οποίος βλέποντας αυτή την πολιτεία του Θεού
προς το πλάσμα Του, άλλον να εκλέγει, και άλλον να απορρίπτει,
άλλον να κατασκευάζει σκεύος προς τίμια χρήση,
και άλλον προς άτιμη και τολμήσει να πει γιατί πλέον ο Θεός μέμφεται;
Η απάντηση του Παύλου είναι:
«Εις την βουλήν Αυτού ποιος ανθίσταται», 
ποιος εναντιώνεται, ποιος αντιστέκεται; (Ρωμ. θ: 21).

«Συ είσαι ο πλάστης εγώ πηλός, κάνε ότι θέλεις, είσαι Θεός»
Έχουν περάσει χιλιάδες χρόνια, αλλά ο Θεός δεν απόσυρε το χέρι Του από τα χαλασμένα αυτά αγγεία του πηλού και εμείς με βεβαιότητα αναπαυόμαστε σε μέλλον εξίσου ασφαλές, χωρίς ποτέ να αμφιβάλουμε ότι Εκείνος που υπόσχεται την Αγάπη, τη Σοφία, τη Δικαιοσύνη, έχει και τη Δύναμη να το εκτελέσει – πιστός ο υποσχεθείς (Εβρ.10:23). Επίσης στην παραβολή του Κεραμέα βλέπουμε να ισχύει το Θέλημα του Θεού και όχι του ανθρώπου.
Και υπάρχει ένας ύμνος που λέει: «Συ είσαι ο πλάστης εγώ πηλός, κάνε ότι θέλεις, είσαι Θεός», Εδώ σ΄ αυτόν τον ύμνο εκείνοι που τον ψάλλουν θεωρητικά αναγνωρίζουν τα κυριαρχικά δικαιώματα του Θεού, αλλά στη διδασκαλία της «ελεύθερης βούλησης ή θέλησης του ανθρώπου», που κατά κόρον κηρύττουν, πρακτικά τα αρνούνται και θέτουν το στέμμα της εξουσίας στο θέλημα του ανθρώπου, και όχι στο Θέλημα του Κεραμέα Θεού. Δηλαδή, «άλλα λένε με τα χείλη και άλλα με την καρδιά».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου